زبان :

پرسشنامه تلفن همراه

مشترک گرامی

با سلام

پرسشنامه حاضر به منظور بررسی میزان رضایت مشترکین تلفن همراه از کیفیت خدمات شرکت مخابرات استان مرکزی تهیه شده است. همکاری شما در تکمیل این پرسشنامه یاریگر ما در ارائه سرویس های مخابراتی با کیفیت است . پیشاپیش از لطف و همکاری شما ، صمیمانه سپاسگزاریم.

مشخصات:

جنسیت:
سابقه دایری:
تحصیلات:
سن :
نوع مشترک:
چه اندازه ازدر دسترس بودن شارژ وسیم کارت رضایت دارید؟
تا چه اندازه از کیفیت اینترنت (GPRS) همراه اول رضایت دارید؟
تا چه اندازه از نحوه برخورد، دقت وسرعت سامانه پاسخگویی همراه اول ( 9990 ) رضایت دارید؟
تا چه انداز ه از دسترسی آسان به واحدهای ارایه خدمات تلفن همراه رضایت دارید؟
در صورتیکه ازسرویس های ارزش افزوده(آوای انتظار،سامانه2000و... استفاده می کنید،تا چه اندازه تمایل به ادامه استفاده ویا توصیه به دیگران دارید ؟
تا چه انداز ه از ارایه به موقع خدمات تلفن همراه رضایت دارید؟
- - سادگی سلسله مراتب امور اداری در جهت تامین خدمات مورد انتظار: سرعت ودقت ارایه خدمات:
- تا چه انداز ه ازنحوه ی دریافت وسرعت رسیدگی وپاسخگویی به شکا یات رضایت دارید؟
تا چه اندازه از اطلاع رسانی و اقدامات تبلیغی معرفی سرویس های مخا براتی رضایت دارید؟
خدمات تلفن همراه:
سرویس های ارزش افزوده :
آیین نا مه های مرتبط با حقوق مشترکین:
تا چه اندازه از کیفیت خدمات تلفن همراه رضایت دارید؟
- وضوح وپایداری مکا لما ت در تماسها:
- سرویس های ارزش افزوده :
تا چه اندازه ازتعرفه خدمات تلفن همراه رضایت دارید؟
هزینه های دایری،مکالمات وسایر خدمات قطع ووصل و......:
سرویس های ارزش افزوده :
تا چه انداز ه ازسرعت نوآوری فناوری در ارایه سرویسهای جدید تلفن همراه وارزش افزوده رضایت دارید؟
تا چه انداز ه ازجبران خسارت مادی ومعنوی در زمان بروز اختلالات وقطعی تلفن رضایت دارید؟
تا چه انداز ه ازپوشش تلفن همراه اول در مسیرهای کاری ومسافرتی خود تلفن رضایت دارید؟

سایر موارد را مرقوم فرمایید:
صفحه اصلی تماس با ما نقشه سایت
كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان مرکزی می باشد... Copyright © 2014 tciarak.ir. All Rights Reserved