زبان :
     
 
تعويض سيم كارت  
 
     
 

مشترکین تلفن همراه در صورت معیوب شدن سیم کارت و عدم امکان استفاده از آن و مشاهده پیغامInsert Simcard  یا  Card rejected، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی  تقاضای تعویض سیم کارت نموده و سیم کارت جدید دریافت نمایند.

 

 شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز:

-  حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او

-  تکمیل و امضای فرم در خواست

-  ارائه اصل و تصویر کارت ملی

-  ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل  قانونی

-  ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

 
یادآوری  :

۱.مشترکین تلفن همراه که سیم کارت آنها قدیمی می باشد می توانند جهت انجام تعویض سیم کارت بدون هزینه  به یکی از دفاترخدمات ارتباطی ویا مراکزتلفن ثابت(درتهران) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه نمایند.

۲.   در صورتی که مشترک شماره PIN (Personal Identity Number) خود را اشتباه وارد نماید، پس از ۳ بار تکرار، سیم کارت قفل شده و برای فعالسازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد ۸ رقمی PUK UnblockingKey) Personal) می باشد. در صورتی که کد PUK، ۳ مرتبه به اشتباه وارد شود سیم کارت سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد.

۳.   کد PUK، درج شده روی بدنه سیم کارت کد محرمانه سیم کارت بوده و قابل تغییر نمی باشد، در صورت مفقود شدن فقط به مالک تلفن همراه قابل ارائه است .

 
 
 
     
صفحه اصلی تماس با ما نقشه سایت
كلیه حقوق مادی و معنوی این سامانه متعلق به شرکت مخابرات استان مرکزی می باشد... Copyright © 2014 tciarak.ir. All Rights Reserved